måndag 12 december 2011

Scrapboxing

Hej

Här kommer något ovanligt för att vara. Ett nygjord scrapsak, som inte är med i någon tävling ;-) Jag brukar ju annars ha grejerna liggandes tills de blir lite lagom mogna.

I lördags så var jag på Gråboträffen. Trevligt och bra ordnat!! Men det är väl alla träffar eller så har jag bara haft väldigt tur i min val av träffar!

Sista uppgiften var att altra denna boxen, som delades ut under träffen. Så här blev min box. Papper från Panduro, dies från Nellie Snellie, stämpel från The greeting farm och Inkido.


Flickan är färglagd med copics och det röda har fått lite glossy accent på sig. Egentligen så är det bröllopsflicka, men för att dölja det så har jag klippt bort slöjan. På träffen så blev jag avslöjad direkt, oops.

Hoppas att alla har det bra vi ses igen, hoppas jag
Kram MArieG

1 kommentar: